A-
 A 
A+
Cauta
Pentru a putea beneficia de toate functionalitatile site-ului, va rugam sa va logati ca voluntar sau organizatie/institutie!

Ajută un copil să meargă la şcoală
PDF Imprimare Email

 

Campania "Ajută un copil să mearga la şcoală"

Pentru a completa fondurile stranse de-a lungul anului de la companiile private si pe cele care se vor strange din licitatia brazilor din cadrul Festivalului Brazilor de Craciun, Salvaţi Copiii România a demarat una dintre cele mai ample campanii sociale pentru accesul la educaţie al copiilor aflaţi în situaţie de risc.

Ilie Năstase, Nadia Comăneci, Andi Moisescu, Andra şi Cătălin Măruţă, Smiley, Melania Medeleanu, Andreea Marin Bănică şi Andreea Raicu sunt personalităţile care au acceptat să se implice, pro bono, în campania “Ajută un copil să meargă la şcoală”. Campania se desfăşoară în perioada 1 noiembrie 2011 - 31 ianuarie 2012, donaţiile putand fi făcute prin SMS la numarul 874.

Campania "Ajută un copil să meargă la şcoală" reprezintă încă un pas pe care organizaţia noastră îl face pentru a asigura banii necesari continuării programelor de prevenire a abandonului şcolar şi de reintegrare educaţională şi socială a copiilor care muncesc”, Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv  Salvati Copiii România.

Educaţia este paşaportul social al unui copil. Privat de educaţie,  copilul va rămâne la marginea societăţii, pe care nu o va putea înţelege niciodată. Un copil fără şcoală reprezintă o dramă individuală. 362.062 de copii care nu şi-au găsit locul în sistemul de învăţământ, deşi aveau vârsta corespunzătoare (3-17 ani) , reprezintă o dramă socială.  Dintre aceştia, 99.066 sunt copii care ar fi trebuit integraţi învăţământului primar sau gimnazial, cu vârsta cuprinsă între 7 şi 14 ani si aproximativ 100.000 de copii nu stiu sa scrie şi să citească. Potrivit ultimelor date transmise de Eurostat, ţara noastră ocupă  primul loc din Europa în ceea ce priveşte procentul copiilor care trăiesc la limita subzistenţei - unul din trei copii din România (33%) trăieşte sub limita sărăciei.

Amalia Năstase, Managing Partner Eventures, agenţia care semnează această campanie, explică cum a luat naştere ideea spotului: “Povestea din spatele spotului este cât se poate de reală. Am avut ocazia de a ne întâlni, în cadrul unei activităţi desfăşurate de către Salvaţi Copiii, cu unul dintre copiii cooptaţi în proiect, care până la vârsta de 15 ani nu a avut posibilitatea de a se integra în sistemul de învăţământ. Ne-a povestit cât de greu poate fi o simplă călătorie cu autobuzul atunci când nu ştii să citeşti nici măcar numele staţiilor. Această întâmplare ne-a determinat să arătăm o poveste adevărată, reprezentativă pentru aproximativ 100.000 de copii din România care nu ştiu să citească şi să scrie”.

Află mai multe (link catre http://salvaticopiii.ro/?id2=000400050002)

 
 

Cauta oportunitate

Cauta cuvant Localitate

ex: Consultant, IT
Categorii
Cautare avansata

Ultimele oportunitati

Recomanda prietenilor

Chestionar

De ce doriti sa fiti voluntar?
 

Ultimele evenimente

Niciun eveniment

Abonare newsletter